SOTY

Skat, gada beigas tūlīt klāt, SOTY pārtijs ar tuvojas, bet ne miņas no oficiālajiem kandidātiem. Vispār gads sķiet paskrējis tik ātri, ka vispār gandrīz neko neatceros no skeitborda pasaules, bet mani kandidāti varētu būt sekojoši:

Sean Malto



Ja nekļūdos, tad killojis visu gadu lielākajā daļā kontestu, un ne tikai - ielās arī. Diemžēl Thrasher magu regulāri nesanāk lasīt, bet ir aizdomas, ka Sean's ir bijis biežs viesis žurnāla lapaspusēs. Apsolu, no nākamā gada abonēšu digitāli.

Dennis Busenitz



Par šo čali garus komentārus nevajag - It's about time he gets his SOTY.

Chris Cole



Nu es nezinu, vai Thrasher atļauj būt SOTY divus gadus pēc kārtas, bet ja atļauj, tad Chris Cole šobrīd vienkārši ir ON FIREEE!

Lizard King



Pirmo reizi par viņu dzirdēju (redzēju) vienā vecā 411VM, bija Roomies ar Hellrose. Nu viņš tur dzīvoja. That's it. Bet skat kā kvitoja Think, tika uz DEATHWISH, SUPRA, un čaļa popularitāte ir skyhigh. Un viss tas SHAKEJUNT grass smoking passion shits, bērniem viņš patīk.

Leo Romero



Es zinu, citi čaļi ar ir graindojuši uz augšu, bet šis čalis sāka graindot augšā pa hendreiliem!

Mike Mo



Mike Mo titulu es tikai paredzu, jo bērniem viņš tiešām patīk. Tā kā pagaidām balsošana par SOTY notiek epastu veidā, ļoooti liela iespējamība, ka visi mazie Mike Mo wannabe sabalsos savu elku. Es ceru, ka pēdējais vārds paliek Phelperam.

Tas pagaidām no manis viss.

No comments: