Par pie*******

Iedomājies, cik ļoti Pasaule būtu labāka vieta, ja cilvēki tev nepie****** tīri pie******* pēc.

Piemēram. Rolloju ar velo uz koju, minding my own business. Lokācija, nobrauktuve no Gaisa tilta, virzienā uz Teiku. Piezīme - man ir plikas rokas, un es mēģinu dabūt viņām virsū cimdus. Tieku pāri Bērzaunes ielai, pa veloceliņu neturpinu gaitu, turpinu turpat par gājējiem atvēlēto pusi. Veloceliņš peļķēs n'shit, un gājēju pusē nevienam netraucējot lēnām minos uz priekšu. I mean lēnām - kāds 2;5 pārnesums. Pa veloceliņa pusi nāk pretī sieviete (turpmāk tjotķka), kura nav mainijusi savu trajektoriju sakarā ar manu atrašanos gājēju pusē, un sāk pa krieviski pie*******, ka na*** es pa gājēju pusi braucu, te veloceļs, blablabla.

Es:
Jo es nevienam netraucēju, cilvēku uz ietves gandrīz nav.
Na*** tu man pie****** vecā ****???