Labs laiks

Teikšu godīgi. Man nereāli besī labi laikapstākļi. Ienīstu. Ienīstu saulainas, skaidras dienas, kad gaisa temperatūra ir tieši piemērota tavai mīļākajai āra aktivitātei vai vienkārši ārpus telpām laika pavadīšanai. Piekāst labu laiku. Manis pēc gandrīz visas dienas varēja būt lietus, apmācies, miglains, jebkura veida sūdīgs laiks. Kāpēc? Jo tieši tad, kad ārā ir "tas labais laikapstāklis" es esmu kojās, skolas darbi vairāk vai mazāk izdarīti, draugi kaut kur ellē ratā, vai viņiem pašiem mācības līdz kaklam, un te nu es esmu.

On that tumblr shit - šo es tikko pats uzcepu :)))
Būtu mājās, nebūtu divu domu - dēlis padūsē un see'ya uz kalna. Okej. Vadoties pēc augstāk redzamās bildītes, varētu lekt iekšā pirmajā transportā uz Cēsīm, bet šeit ieslēdzas racionālā domāšana. Vai pūles ir tā vērtas? Okej. Skapī brīnumainā kārtā atrodas otrs dēlis, tas uz riepām. Vefs, Monsters? Ar bmx - jā, bet ar dēli ne gluži tas, ko es vēlos (un protu, hihi). Uzskatu, ka skeitborda vieta ir ārā, zem klajas debess. Jumtu vajag tikai lietainām dienām. Katrā ziņā vajdzētu uzaudzēt pārīti, un iet tuvāk iepazīties ar rampām, bet kā vasara, tā tiek likts mīkstais indooriem.

Un rezultātā, vismaz šobrīd, racionāli rīkošos, ja palikšu kojās, nevis akli skriešu ķert mirkļus. Gan jau atradīsies darāmais, kā šis blogeg postegs.

No comments: