SHIT TALK #1 - STANCE

Dēļojot svarīga nozīme ir tavai stājai. No stiprinājumu konfigurācijas ir atkarīgs tas, vai tu neizskatīsies pēc klauna, vai pēc brauciena nesāpēs visas locītavas un saites, un pats svarīgākais - kā tiksi lejā no kalna. Un ko es tikai uz kalna neredzu.

Jāsāk ar zelta ģefiku, kā tam vajadzētu būt (vismaz pēc manām domām). Atcerēsimies, ka visu komponentu izmēri ir piemēroti braucējam.
Tātad, stājas platums - dēļa ražotāja noteiktais, vai nedaudz vairāk, Purngali vērsti uz āru, pagrieziena leņķis priekšējai kājai vienāds ar aizmugurējo, vai nedaudz vairāk. Vispār bildīti vajadzētu izlaboti, jo jebkas sākot no 0 grādiem būs pietiekami prātīgi. Es domāju, ka ar šādi ieturētu stājas uzstādījumu nevajadzētu rasties problēmām brauciena laikā.

Kas notiek tad, kad dzerot tēju kalna kafejnīcā dzirdi kādu sakam: "OMG jo platāka stāja, jo kūlāks čalis tu esi!!!1 G-CODE!!1" Šeit runāšu par neproporcionāli platu stāju. Līdzīgu efektu var panākt, kad mēģini nostāties uz divām kustīgām virsmām, kuras attālinās viena no otras. Nekas patīkams nav. Tik pasaki, ka tev tā ērti, tadā gadījumā ar proper stanci neesi braucis. Man pašam ar ir sanācis pabraukt ar līdzīgu uzstādījumu, pirmais, ko jutu - pleci gribēja ieņemt savādu stāvokli, tā kā vienu brīdi vilka atpakaļ, otru - uz priekšu. Kājas  plēsa katru uz savu pusi. Bet tā kā dēļa saimnieks ir gandrīz metri divi un ar gariem kātiem - viņam nekādu problēmu.
C attēla uzstādījums derēs tikai tādam, kas staigā kā Čaplins. Šeit stiprinājumi novietoti braucēja augumam neproporcionāli tuvu, bonusā kreizī leņķi uz stiprinājumiem. Uz kalna tiešām izskatās amizanti.

Finālā pats labākais:

C'mon, negatīvi leņķi. Tik pasaki, ka tā ir ērti, tik pasaki...

Cilvēki, aizejiet uz tuvāko dēļu veikalu, un palūdziet tam klerkam, lai noregulē priekš jums stiprinājumus. Un ja viņš to nevar, tad sūtiet viņu brīvdienās, un meklējiet pienācīgu veikalu.

No comments: