PACANI UN PACANENES

Aha, nu čau. Ganjabuss šeit. Putnupuika. Visu dienu pufaikā. Ko es gribu pateikt tagad. Sakrājies tik daudz, pilnībā nav kur likties. Patiesi, aha. Subkultūras, aha? Panki, reperi, hipiji, hipsteri, douchebags, nerds, rokeri, kluberi, vesela kaudze viņu. Visām šīm subkultūrām nav nozīmes. Saproti par ko es runāju? Viņas ierobežo tevi. Aha, skaties.

Tā, tu esi panks. Ko tu klausies? Panku? Word. Ko tu nēsā? Meiteņu bikses vienos ielāpos, tankzābakus, sadurtas kedas, ādas žaketes. Aha? Pie visa klāt pāris pīrsingi un matu sakārtojums, kas nogalina. Burtiski. Saprati manu domu? Esmu redzējis dažiem tādus mohavkus un spuras, ar kurām varētu rīkles graizīt. Iedomājies, pāris panki ieskrien bankā, un draud nevis ar ieročiem, bet gan ar frizūrām. Sasodīts.

Mati, kas nogalina

Hipsters. Tā. Labāk vispār lasies no šejienes un pakaries. Nepetiek ar to, ka staigā ironiskā t-kreklā. Ziemā. Mežā. Ar saulesbrillēm. Aha. Kad saules nav pie debesīm. Tā, ko tu klausies - pareiz, kaut ko, ko neviens nav dzirdējis, pārsvarā tas ir kaut kas tāds, ko nevajadzētu dzirdēt. Word.

Čau, mani sauc Sāra

Ja tu esi hipijs, tad es vispār brīnos, kā tu šo spēj izlasīt, jo ārā tagad ir sasodīti vismaz mīnus divdesmit grādi. Aha. Tajā organiskajā pončo un sadalēs tev jau sen vajadzēja būt ledus gabaliņu veidā sasalušam savā viduslaiku tautasvāģa busiņā. Aha. Otrs - kurā galā 1960. gadā ir internets un dators? Saproti, par ko es runāju? 2011. hipijiem nav vietas. Eu, kāds uzliek Slayer. Word.

Pagaidi, līdz tu ieraudzīsi šī čaļa busiņu

Sasodīts, man jau aptnika rakstīt. Aha. Paliksim pie tām, kas ir.

Tā, pie kā es paliku. Pareiz. Ko es gribu pateikt. Šīs subkultūras ierobežo tevi. Aha. Tā kā varētu piemesties hipsteriem, bet tā kā negribas pēc meitenes, jebšu vice versa. Ķer manu domu? Varbūt klausies ikdienā hip-hopu, bet pienācīgs XXL apģērbs nav tavā gaumē? Jā, es tevi saprotu. Word. Vārds ir tāds, ka lielākā daļa subkultūru ir izlejamas podā, ja salīdzina ar pacanismu. Aha. Saproti, par ko runāju? Pacani un pacanenes. Apvieno visu labāko un nekādi neierobežo tevi. Vēlies izskatīties formāli un tajā pašā laikā sportiski, un pa virsu tam justies ērti? Saproti par ko runāju? Par sasodītām treniņbiksēm un laķenēm. Aha. vārds ir tāds. Labprātāk ar ģitāru kādam sadod pa seju nekā klausies viņā? Nekādu ierobežojumu, asas rīmes vai dziļi basi katrai ausij. Word.

Ballītēeee!

Ko es gribu pateikt. Ja vēlies pievienoties ballītei, pievienojies īstajai subkultūrai - pacanismam. Aha. Neierobežo sevi. Subkultūra bez ierobežojumiem, tikai ar plašākām iespējām. Word.

Šo ierakstu nedrīkst uztvert nopietni. Word.
Putnupuika ārā.

4 comments:

Anonymous said...

PUTNUPUIKA! RIIGHT OON!

Anonymous said...

Panki man vienmēr patikuši. Hipsteri (Hlopsterklopsteri)čista nē.

Ierobežo sabiedrība, jo, ja it kā piederi kādai subkūltūrai, tad nekas cits nedrīksti būt un esi ierāmēts. Free your mind ;)

Varbūt jau esi redzējis:

http://www.youtube.com/watch?v=gCTACQt9j64&feature=player_embedded

Unknown said...

Nebiju redzējis, diezgan laba filma.

Sevi nevaru pieskaitīt kādai no subkultūrām, nevaru ierobežoties sabiedrības noteiktajos subkulturās rāmjos. :)

Tajā pašā laikā vienā vakarā atrasties punk/hc koncī, nākamajā klauīties rīmes, un trešajā izdrebināt iekšas pie dubstep (quest). Sensation white gan mani neredzēt.

ElitaMedne said...

Aizmiršanās...Vēlme atšķirties, bet tāpat kādam pieder. un rāmītis tomēr ir katram.

Emsi ir funny. bet katrs ir kādam piekritējs un veido savu identifikācijas kartiņa!
Bet cepuri nost
Cool, nekad nevarētu staigāt ar tādu grebeni!
Cool, nekad nevarētu pīpēt zāli un braukāt atpakaļ
un pacanī ir foršākie, kas dod ballītēm tēmu! :D