Kurpes kurpes

 eS Rodrigo TX 2003

Melno kedu krājumi iet uz beigām - kā nekā arī skola tuvojas, vajadzētu kaut "solīdāku" un jaunāku kājās uzvilkt. Ideāls kandidāts būtu augstāk attēlotā eS TX kurpe no 2003, tikai žēl, ka tagad ir 2010, un tikt pie pāra, kas būtu uz mana pēdas izmēra, ir neiespējami.

 Emerica Ellington 2003

Nākamais kandidāts varētu būt Emerica Ellington 2003, kuras arī ir neiespējami dabūt savā īpašumā, ja vien neesi galīgākais snīkeru frīks un esi gatavs šķirties no prāvas summiņas tikai par ekskluzīvu apavu pāri.

eS Penny 2003
 
Jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas - eS Tom Penny, atkal no 2003. Ebajā pat ir pāris pārdevēji, bet cenas...

Vispār, cik paķemmēju ebaju un spriežot pēc tā, kas ir vietējos veikalos, tagad ir gandrīz neiespējami atrast sev simpātisku kedu pāri, kurš nebūtu ar vulc zoli un būtu viscaur murdered out. Mode pieprasa vulcanized look un ražotāji tam seko.

No comments: