TOP5

Biju jauns, stundām sēdēju pie datorspēlēm. Skosis bija traks konterstraikers, uzaicināja mani ar uzspēlēt. Vienā brīdī radās doma - vajag pa komūnu padarboties - savu saitiņu uztaisīt. Sapazināmies ar kūliem pacaniem, kuri palīdzēja lietām notikt. Tapa, es citēju, "viens no spožākajiem GAMING portāliem Latvijā!" Saits bija gatavs, vajadzēja tikai kaut ko viņā likt iekšā. Sākumā pārpublicējām dažādas gāminga ziņas, bet ar laiku tas palika nenozīmīgi - ir n-tie ziņu saiti, rss lasītāji un arī lielāki ziņu frīki par mums. Likām iekšā arī dažādu gāminga un konterstraika humoru - bilžas, video, bet tas ar nestrādāja.

TWS magā un crailtapā ir rubrika - top5. Intervijas ar braucējiem, kurās atbildes uz jautājumiem ir topu veidā. Es domāju, kāpēc gan nevarētu pamēģināt ko tādu pārnest uz konterstraiku? Tapa pirmais top5 ar W. Smieklīgi bija tas, ka ar laiku daži man pat lūdza, lai es uztaisu top5 ar viņiem. Žēl, ka nesanāca ie'top'ot čaļus, kas vēl savulaik grozijās apkārt, bet tagad ir MIA.

Ejot augstskolā sapratu, ka konterstraiks tik velk mani bedrē, nav nozīmes pakārtot laiku kaut kādiem turnīriem un "treniņiem", tāpēc arī savā mērā kvitoju. Tā rezultātā arī apstājās darbība Pufaikā. Nav jēgas turēt saitu, kurš principā ir beigts. W izkārtoja satura migrāciju uz Rollin, un saveda kārtībā frontpage. Principā nekas nav zudis, tikai pārgājis uz jaunām mājām.

Vēlu vakarā saņēmu ziņu no W, ka jātaisa tops. Nu tad - mans top5, sadarbībā ar Krustapu un W.


Žetons W par fotošopu, noformējums gandrīz kā BOOTLEG3000 braucēju introduction.

No comments: